Wednesday, May 23, 2007

What IF 7

Ce-ar fi daca ar aparea o noua reclama. Sa fie o reclama la o companie de telefonie mobila care isi promoveaza tarifele scazute si numarul mare de mesaje oferite ca bonus la abonament. Ma gandesc la un adolescent care vorbeste pe Yahoo Messenger, ma gandesc la o femeie grabita intr-un supermarket care isi umple caruciorul, ma gandesc la o tanara pe o banca care isi rasuceste verigheta de pe inelar. Ma mai gandesc la un baiat care scrie pagina dupa pagina, cocosat deasupra biroului sau la un batran care se uita pe un album de familie. Sau la orice alta persoana care indeplineste actiuni solitare. E singura, numai ea si amintirile sau presiunile vietii de zi cu zi. E noapte. De pe fereastra dormitorului se zareste o luna plina, iar singura lumina din camera e cea raspandita de monitor. In supermarket sunt putine persoane si caseritele casca obosite. Vantul bate in parc si tanara, zgribulita, isi impreuneaza mainile, cuprinzandu-si umerii. Baiatul pune stiloul jos si isi sprijina capul in maini, iar batranul isi desprinde privirea din album, mangaindu-si mustata deasa si alba. Brusc se ia lumina. Toti raman scufundati in intuneric. Nu se mai vede nimic, poate doar lumina tastelor care sunt apasate grabit. Trec 5 secunde si adolescentul zice: “Alo! Da, iubita. Mi s-a luat curentul. Hai spune-mi ce ti-a zis profesorul dupa ce ti-a citit lucrarea.”; urmeaza femeia: “Mami, da-mi-o pe tusica doica la telefon. Acum ajung acasa. Da! Da! Ti-am luat ceva bun! Si eu te iubesc, scumpa!”; tanara, pe banca, in parc: “Te iubesc!’ si trimite mesajul; baiatul: “Da, mama. Lucrarea pentru bursa merge bine. Ce face tata?”; iar batranul: “Tocmai ma uitam la poza ta. Ce vremuri!”.
Finalul e previzibil (“Cand totul se intuneca in jurul tau, noi iti luminam calea spre cei dragi”) si totusi emotionant. De fapt e doar o idee.

-- Elena
Pătrăţeanu

1 comment:

Unknown said...

E o idee dragutza, ce seamana mult cu campania Nastase sau reclame de genul "Coca Cola iti aduce veselie si succes in viata!". Nu ma intelege gresit... poate fi destul de eficienta, cum a fost poate si campania de acum 2-3 ani a celor de la Romtelecom dar pe langa faptul ca o companie de telefonie mobila are nevoie in ziua de azi o campanie agresiva, ideea aceaste este deja in practica la cei de la Cosmote. Si chiar insista pe tema asta... Dar macar ei fac clara ideea ca acum poti vorbi MULT! (De parca romanii ar avea astfel de probleme, in conditiile in care majoriatea acum au 2 sau chiar mai multe telefoane de nu stiu pe unde sa le mai tina). Nu vreau sa descurajez pe nimeni si felicit initiativa! Dar daca tot aveti astfel de viziuni pentru promovare, incercati abordarea Orange, cu o perspectiva pozitiva! Toate cele bune! Mihai