Thursday, April 26, 2007

Reprezentatie de Digital Ninja la Bucuresti

Faris Yakob, Digital Ninja la Naked Communication, este unul dintre invitatii internationali ce vor vorbi despre noi idei si inovatie in marketing la Idea Forum, in iunie, la Bucuresti. Pana atunci, sunteti invitati sa-l vizitati pe Faris aici.

Misiunea Idea Forum este aceea de a arata ca astazi inovatia conduce comunicarea eficienta si ca ideile noi conving consumatorul.

Un alt invitat este Russell Davies, un om de marketing si blogging care (cred ca) nu mai are nevoie de o prezentare. Daca totusi are nevoie, aici ii gasiti blogul. De fapt, pot spune ca Russell este invitatul principal al Idea Forum.

Pentru cei ce au deschis blogul (meu) un pic mai tarziu, Russell este omul/ blogul care "m-a convins" sa dezvolt acest blog. L-am intalnit pe Russell in urma cu mai bine de doi ani, cand a venit pentru prima oara in Romania (bucharest 1 & 2), dar am apucat doar sa schimbam cateva cuvinte de salut. Am descoperit apoi blogul sau. I-am ratat si prezentarea de anul trecut de la Ateneu. Ei bine, acum se intoarce si vine cu forte proaspete. Detalii un pic mai incolo.

POST APARUT INITIAL PE BLOGUL LUI CRISTIAN MANAFU

No comments: