Monday, May 21, 2007

Idei de marketing si advertising. Unu.

De ani de zile am fel de fel de idei de marketing si advertising pe care le impartasesc doar cu colegii mei de la firma. Toate imi sunt zdrobite, ridiculizate si rapid respinse pe motive puerile de tipul “asta exista deja”. Am rezistat pana astazi. De acum inainte, nu le mai impartasesc cu ei. Nu mai am incredere. Am hotarat sa le impartasesc cu toate mintile deschise, flexibile si care inteleg ca totul pleaca de la o idee. Astept feedback.
Primele propuneri:
1. Un ecran/tabela/ dispozitiv vizual care sa fie amplasat fie din fabricatie, fie optional pe geamul din spate al automobilelor (luneta). Acesta este in legatura directa cu frana si acceleratia arata in procente foarte vizibile cat franeaza, respectiv cat accelereaza automobilul respectiv. Aceasta poate arata ce face automobilul din fata noastra, pentru a putea anticipa mai bine intentiile lui, respectiv pentru a putea lua decizii pe baza unei cantitati mai mari de informatii utile.
2. Geamuri si oglinzi auto pe care apa sa se prelinga rapid astfel incat oricat de torentiala ar fi o ploaie, picaturile sa nu reduca absolut deloc din vizibilitatea celor din masina.
3. Vopsea auto care sa aiba asemenea proprietati, incat orice ploaie care depaseste 5l/mp sa spele integral si impecabil automobilul.
4. Pozitionarea unei beri romanesti pe platforma “bere ceheasca”. Orice bautor adevarat si rafinat de bere stie ca berea ceheasca este cea mai buna din Europa.
5. ciocolata pe bat, precum ingetata pe bat. poate avea si varianta acadele de ciocolata, praline etc. editie de vara.
6. cerneala tipografica fosforescenta sau termoluminescenta, care sa permita citirea cartilor pe intuneric. varianta cealalta, ochelari cu night vision pentru uz civil de masa. in aceleasi scopuri.

POST APARUT INITIAL PE BLOGUL LUI DAN PETRE SI PRELUAT CU ACORDUL AUTORULUI.

No comments: