Thursday, June 7, 2007

WHAT IF 156

Ce ar fi daca.... pentru promovarea unui produs adresat in special unui target tanar, s-ar inventa un cuvant? Sau o expresie, care sa sune cool pentru ei. Si diverse vedete din muzica, sau stiu si eu... sport, poate chiar si moda, ar fi platite special pentru a folosi acel cuvant/expresie in diverse interviuri sau eventuri, dand senzatia ca este ceva natural, ca si cum ar fi o expresie de mult inradacinata in popor. Asa cum "..si marmota invelea ciocolata" a fost preluat de pustime si folosit in multe ocazii. Sa creem exact genul asta de folclor, dar intrun mod artificial, stabilind o legatura emotionala subliminala intre produs si target.

Am sa va spun o poveste. Pe vremea impuscatului, cand faceam scoala generala, aveam un coleg a carui porecla era Cuba. Si cand jucam fotbal, caci pe acea vreme alta distractie nu aveam, iar colegul nostru dadea gol... bateam palma cu el si ii strigam "bate Cuba". Vremea a trecut, am ajuns la liceu, in alt cartier decat unde am crescut, si nu mica mi-a fost surprinderea cand am auzit pe cineva spunand, dupa un gol... "bate Cuba". Dar oare cine nu stie astazi aceasta expresie? Iata cum o expresie inventata a devenit ceva folosit destul de des de pustii din ziua de azi. Pentru ca suna cool. Si nimeni nu stie de ce se spune asa, sau de unde vine...



--Dragos Marinescu

1 comment:

zuza said...

ca "bamboocha" de exemplu? ;)) si exemple cred ca mai sunt.. sute!