Thursday, June 7, 2007

WHAT IF 155

Ce-ar fi daca.... pentru o campanie de lansare a unui nou model de camera foto digitala s-ar realiza un program de “guerilla advertising” cu scopul de a inlesni contactul consumatorului cu produsul (consumer experience) si multiplicarea perceptiei pozitive despre produs (word of mouth).

Programul ar consta in selectarea si instruirea a 50 de promoteri care ar calatori, timp de cateva saptamani, prin cele mai mari orase din tara, in grupuri de cate doi sau trei, si s-ar da drept turisti care viziteaza cele mai importante obiective turistice cum ar fi Casa Poporului (Bucuresti), Statuia lui Ovidiu (Constanta), Biserica Sf. Trei Ierarhi (Iasi), Biserica Neagra (Brasov), etc. Ei ar arata si s-ar purta ca turisti obisnuiti. Cand ar ajunge la obiectivul turistic respectiv, i-ar ruga pe trecatorii care se incadreaza in target-ul produsului sa le faca o fotografie. In acest fel, consumatorii intra in contact cu produsul si afla unele dintre caracteristici. In plus, vor acorda o atentie sporita momentului, nebanuind ca este vorba de reclama.


--Iulian Dumitru

3 comments:

*trenderitza Carmaencita said...

Sunt curioasa daca ati pus in practica ideea de mai sus. Mi se pare extraordinar si as fi curioasa care a fost impactul.
Promovare Word of Mouth vrem sa facem si noi prin intermediul *trender (www.trender.ro). Totul se bazeaza pe o comunitate de consumatori obisnuiti care sunt dispusi sa se implice in astfel de campanii si sa testeze produse si servicii.
Cu ajutorul nostru i-ai fi gasit foarte usor pe cei 50 "brand evanghelisti"...
Poate ai timp sa arunci o privire si sa ne spui parerea ta!

*trenderitza Carmaencita said...
This comment has been removed by the author.
*trenderitza Carmaencita said...
This comment has been removed by the author.