Monday, June 4, 2007

WHAT IF 72

Ce ar fi daca… toata publicitatea dintr-o zi emisa de posturile de TV in timpul filmelor, sau a emisiunilor cu rating crescut bla bla ar fi comasata intr-o perioada din zi sau in anumite perioade dar nu mai mult de trei .

Si am sti spre exemplu ca intre orele 13-14 se dau numai reclame .

Ar fi interesant cata lume s-ar uita ,de asemenea ar fi interesant de analizat reactia telespectatorilor.Dar categoric teama posturilor de TV si a agentiilor de publicitate nu ar permite asa ceva, riscul ar fi prea mare. De acord ?


--Claudiu Grigorita

2 comments:

Natalia said...

Dragutza ideea. Ma gandesc ca la inceput nu ar avea efectul dorit in sensul ca multa lume s-ar bucura sa scape de zecile de reclame zilnice...
Dar ma gandesc ca romanii sunt atat de obisnuiti cu reclamele, incat, dupa un timp, le-ar fi dor de ele...
Desi nu se nimereste mereu ca pauzele publicitare sa fie binevenite, unii se bucura, pentru ca pot sa faca o mica pauza in timpul vizionarii unui film sau a unei emisiuni, fara a pierde nimic din ea...
Deci, pe termen mai lung, ma gandesc ca oamenii chiar ar incepe sa ceara ca reclamele sa fie difuzate ca inainte.

claudiutoday said...

Iata un punct de vedere interesant .
Recunosc ca erau momente in timp ce urmaream un film bun cand asteptam sa intre publicitatea ca sa ma dezlipesc de canapea .
Multumesc Natalia pentru punctul tau de vedere