Thursday, May 10, 2007

Cine vine la Idea Forum

Acum cateva zile am anuntat discret evenimentul Idea Forum, un eveniment ce va aduce in prim plan noi concepte si idei in marketing, prin cateva voci internationale, sustinute de specialisti locali.

Va spuneam atunci ca in iunie il putem vedea din nou pe Russell Davies la Bucuresti si ca alaturi de el va veni si Faris Yakob, digital ninja la cea mai inventiva agentie de media planning si content londoneza, Naked.

Astazi "ii am alaturi de mine" pe cei 4 invitati speciali ai Idea Forum - nu spun ca e formula completa, caci s-ar putea sa mai apara cineva - dupa cum se vede si in imaginea de mai sus.

RUSSELL DAVIES @ Open Intelligence Agency
Russell este practic parintele planningului modern. A lucrat pentru cea mai creativa agentie britanica a ultimilor ani, Wieden + Kennedy, supervizand branduri precum Nike, Microsoft sau Honda. A fost apoi planner golbal pentru Nike, iar de anul trecut este membru fondator al unei companii globale de consultanta in comunicarea de brand. A inceput un nou capitol in planning scriind cel mai influent blog din industrie, iar acum este colaborator principal al Campaign UK.

KEITH LEWIN @ BBDO
Keith este in prezent directorul de creatie international al grupului BBDO pentru contul Masterfoods, ceea ce il face sa isi imparta viata intre Londra, Paris si Europa de Est. Are o experienta de 30 de ani in advertising, consumati la Young&Rubicam, D'Arcy, McCann-Erickson si este unul dintre consultantii "Global Faculty of BBDO University". A trait pana acum in cinci tari diferite si a castiga multe premii internationale, cele mai multe pentru campaniile "Government Road Safety".

FARIS YAKOB @ Naked Communication
Faris este digital ninja si strategic planner in cadrul cele mai controversate agentii de media si generare de brand content din lume: Naked Communications. Impreuna cu Naked, Faris a generat idei si comunicare pentru branduri cum ar fi Sony, 118-118, Orange. In cariera sa, a acumulat experienta in media digitale lucrand pentru Compaq si British Telecom, iar cea in media planning la OMD.

IAIN TAIT @ Poke London
Iain este creativul cu minte strategica din spatele celei mai trasnite agentii de digital communication din Londra, Poke. Cel mai recent proiect al lor, co-brandingul online Kate Moss TopShop este cel mai cautat site in statisticile Google pentru Marea Britanie. Desi infiintata doar de cinci ani, Poke a reusit sa castige numeroase premii (Webby, BAFTA, Revolution Magazine) si clienti precum American Express, Orange, Yahoo.

Idea Forum se va desfasura pe 12 si 13 iunie la JW Marriott Grand Hotel, cu o prima zi dedicata conferintelor si cu a doua destinata unor seminarii sustinute de invitatii internationali. Alte detalii vor veni in curand.

POST APARUT INITIAL PE BLOGUL LUI CRISTIAN MANAFU

No comments: