Ce-ar fi daca… o companie de constructii ar avea drept slogan "We build anywhere" si pe toate materialele lor, la sectiunea de contact sa scrie foarte oficial "Terra Department"?
Ce-ar fi daca… intr-un loc foarte aglomerat sa se produca un zgomot puternic astfel incat, reflexiv o mare parte dintre oameni sa isi indrepte atentia spre locul de unde a venit zgomotul si sa fie martori la o campanie publicitara? S-ar numi BoomAdvertising. Zgomotul ar putea fi o sirena, o trompeta, orice. Ar putea fi regizat un accident de masina( pentru o companie de asigurari). Tot ce este important este sa se mentina atentia privitorului. Dar aici este un cu totul alt set de idei ;) .
Ce-ar fi daca… ar incepe un concert cu tipatul cu care incepe melodia "Scream" a lui Michael Jackson iar pe display-uri suspendate sa ruleze un clip cu un geam care crapa si incepe sa cada bucata cu bucata, sincronizat cu bucati de geam real care cad (dintr-un lacas facut special) din interiorul display-ului? Dupa aceasta secventa ar urma clipul-intro normal al concertului.
-- DAN MEREANU
IDEI SELECTATE PENTRU CONCURSUL WHAT IF ORGANIZAT CU PRILEJUL IDEA FORUM.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Bun! Idei exista! Dar mesaj? Prima idee cu "Terea Department" nu stiu cat ar impresiona pe nea' Georgel care vrea si el o vila sau ce efect ar avea in negocierile unor contracte pe milioane de euro pentru vreun cartier de vile sau vreo constructie mai serioasa!
Ideea cu BoomAdvertising poate deveni cel putin stresanta pe termen mediu si lung. Poate la fel de penibila precum campania Airwaves.
Iar ideea cu concertul... ce sa zic... n-am ce sa zic... poate doar Michael Jackson sa puna mai puna in practica asa ceva...
Mult succes in continuare!
Ideea asta mi-a venit si mie acum cateva luni. Stateam in aglomeratia deja cunoscuta de la metroul din Bucuresti. Ma minunam pentru a nu stiu cata oara cati oameni se pot strange la un loc. Pe fetzele lor se citea plictisela, oboseala, tristete. Atunci m-am gandit ce-ar fi daca un personaj animat ar aparea si ar facea ceva nebunesc, iar la sfarsit sa promoveze imaginea unei companii? BoomAdvertising nu?
Post a Comment