Friday, June 22, 2007

Cum a fost la Idea Forum

Pentru mine, Idea Forum a insemnat lucruri interesante.

Au fost filmulete cu mingi de tenis aruncate in capul oamenilor, ad-uri realizate in 15 secunde, filmulete cu danezi, cu Darth Vader, discutii intre advertiser si consumator, spoturi Honda, campanii Nike, mindseturi cu privinta la produsele Dulux, Tui Beer, VW Polo si bineinteles, brieful Gilette J. Unii ne-au spus ca viata e cea care se scrie pe bloguri, nu cea care se traieste pe bloguri. Altii, ca cea mai buna optiune este aceea de a fi “always in beta”.

Idea Forum a insemnat, de asemenea, si lucruri utile. Multi dintre cei care au fost, stiu poate acum mai bine cum sa “GET-TO-BY” dupa ce au primit un brief. Poate au chiar si o idee in plus despre cum sa “bringtheloveback (.com) ” intre advertiser si consumator.

Idea Forum a insemnat 2 zile de prezentari, seminare, lucruri noi dar mai ales, oameni noi. A lipsit atmosfera formala, oficiala, si asta pentru simplul motiv ca lumea din jurul tau era foarte prietenoasa. Persoane care au realizat atat de multe, la care le citeam zilnic blogul, ii puteam aborda acum cu cea mai mare usurinta, la o cafea.

A fost o placere sa ii cunosc pe acele persoane care stau “ in front of the train, where’s less crowded”.

-- Raluca Munteanu

RALUCA MUNTEANU ESTE UNUL DINTRE CEI 5 CASTIGATORI AI CONCURSULUI WHAT IF. UNA DIN IDEILE PROPUSE DE RALUCA IN CONCURS A PRIMIT APRECIEREA DIN PARTEA A 4 (DIN CEI 5) JURATI, I-A ADUS UN INTERVIU PENTRU O POSIBILA ANGAJARE SI A FOST ALEASA DREPT IDEEA EVENIMENTULUI DE CATRE RUSSELL DAVIES.

No comments: