Ce-ar fi dacă... sticlele de ketchup Tomi ar împânzi oraşele. De ce Tomi? Pentru că, de-a lungul timpului, s-a impus ca un produs cu personalitate. Cum ar putea împânzi oraşele? Printr-o campanie outdoor neconvenţională. De pildă, pentru şoferi, unul dintre punctele de maximă vizibilitate îl reprezintă semaforul, iar dacă acesta s-ar transforma într-un panou publicitar, ar atrage atenţia tuturor. Deasupra semafoarelor suspendate se pot monta sticle de ketchup uriaşe cu gurile de vărsare îndreptate spre indicatorul rutier. Ca metodă de avertizare a şoferilor, pe lângă aprinderea becului galben, lămpile de culoare roşie ar putea să începă să lumineze şi ele progresiv (de la bază spre partea superioară), astfel încât de la distanţă să pară că semaforul se umple de ketchup.
Parcurile intens vizitate pe timpul verii pot fi şi ele exploatate, prin construirea unor fântâni arteziene tematice. Apa va ieşi din interiorul unei sticle de ketchup, aşezată pe verticală, iar cu ajutorul unor spoturi, ea va căpăta culoarea roşie. La cădere, se va colecta într-un bazin, realizat în forma unei farfurii.
Întrucât target-ul companiei producătoare este alcătuit din persoane de toate vârstele, în special din mediul urban, o asemenea campanie ar avea un impact ridicat şi ar contribui la consolidarea brandului Tomi. În plus, ar susţine deviza Tomi, potrivit căreia „lucrurile obişnuite, din viaţa de zi cu zi, pot fi privite şi din altă perspectivă, devenind astfel mai interesante, mai distractive.”
-- Iulia Corniciuc
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment