Ce-ar fi daca... o firma care produce cafea ar amplasa in cafenelele bucurestene masute de cafea , cu blatul un touch screen de la care poti accesa site-uri internationale cu articole despre cafea, istoria cafelei, tari cu traditie in prepararea cafelei, modalitati de preparare a cafelei. Iar in momentul in care nu folosesti masuta (touch screen-ul) sa ruleze reclame internationale despre cafea, ale firmei respective.
Ce-ar fi daca...dero Bonux ar iesi pe piata cu un produs nou, noul dero cu formula de calcare a rufelor. Scoti rufele din masina de spalat si nu mai e nevoie sa le calci, noul Bonux face totul pentru rufele tale.
Ce-ar fi daca...editura Humanitas ar scoate pe piata Cartea lunii..si nu orice fel de carte..sa fie o carte in care literele sunt facute manual din ata neagra, sa fie atasate si presate de o masina speciala, sa fie o carte valoroasa. Sa aibe o coperta facuta din multe fire de ata de diverse culori, foarte bine presate, iar titlul cartii sa fie scris cu pensula inmuiata in acuarela, insa sa nu fie perfect plana sa se simta la atingere acuarela.
Ce-ar fi daca.... Eurovita Multiminerale ar iesi intr-o campanie publicitara pe strada si ar oferi tuturor celor care par obositi, stresati si fara chef de viata cate un flacon de vitamine..spunandu-le in acelasi timp " Eurovita te trezeste la viata" sau " Eurovita iti da pofta de viata".
Ce-ar fi daca...Autoritatea Nationala pentru Turism ar colabora cu o agentie de publicitate pentru o campanie prin care sa aduca mai aproape de turisti atractiile oferite de Romania.. Aceasta campanie ar trebui sa se realizeze intr-un parc in care sa fie amenajate zone cu un anumit specific al tarii....de exemplu zona Maramures..in acesta zona s-ar regasi bisericile din lemn, cimitirul vesel costumele populare specifice etc..Ar fi o campanie care ar apropia potentialul turist de zona respectiva, l-ar indemna sa viziteze si in acelasi timp sa cunoasca mai bine Romania.
Ce-ar fi daca...Dove ar iesi pe piata cu urmatoarea idee..sa amplaseze in toaletele cinematografelor, a lanturilor de cafenele si baruri cutii cu crema de maini, astfel incat dupa fiecare spalare pe maini sa-ti catifelezi pielea cu Dove o patrime crema hidratanta.
Ce-ar fi daca...Frutissima ar aparea pe piata cu un nou ambalaj....un ambalaj in forma fructelor pe care le contine iaurtul.....poti sparge monotonia si prin ambalaj, de fiecare data un alt fruct....n'est pas? :)
Ce-ar fi daca...printul pentru aparatul foto Canon S2IS ar avea ca subiect principal o floare....o floare crescuta in zid la o inaltime considerabila astfel incat sa nu o poti atinge (de exemplu la 6-7 metri de sol). Sloganul sa fie "Can't touch this?", iar floarea sa fie cuprinsa in interiorul literei O (din touch)..In dreapta jos sa apara " Fotografiaza ce nu poti sa atingi"
--Ene Dorina
Wednesday, June 6, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment