Idea Forum a aparut dupa cateva discutii invitatii internationali despre ce se intampla in marketing si publicitate acum, din dorinta de aduce in prim plan noi concepte si tendinte.
Russell Davies ne-a vorbit despre brandurile in beta si ce ar trebui ele sa invete din experienta companiilor web 2.0.
Ideea in beta deriva dintr-un termen folosit de companiile din online, care spune ca produsul este inca in testari. Un site se lanseaza de obicei in beta pentru a i se putea descoperi erorile si le rezolva inainte de lansarea oficiala.
La nivel de comunicare in beta inseamna ca brandurile nu mai sunt doritoare sa se comita unui singur tip de retorica sau unei pozitionari foarte clare si prefera sa fie mereu deschise catre noi oportunitati inclusiv de co-creare cu utilizatorii (noua campanie Pepsi spune exact acest lucru: suntem in beta, tu ne creezi etc.)
Faris Yakob ne-a propus o discutie despre transmedia planning, termen despre care se spune ca a derivat dintr-o carte de Henry Jenkins "Convergence Culture" si a fost ulterior reinterpretat. Faris spune ca transmedia inseamna ca ideea nu se declina identic pe fiecare mediu, ci ca se incearca generarea de comunitati care sa interpreteze similar executii diferite ale aceluiasi concept. Transmedia este practic munca prin care se creeaza comunitati conceptuale care pot, prin relatiile pe care le leaga, sa transforme executii disparate in ceva coerent.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment