Thursday, May 17, 2007

Concurs de idei la Idea Forum

Ce fel de concurs am putea face la Idea Forum? - asta a fost intrebarea... Nu ne-am gandit mult si am venit cu... un concurs de idei. Asa am ajuns la What IF...

Despre ce este vorba?
What IF este un concurs de idei de orice fel care au legatura cu marketingul, publicitatea, media sau internetul. Poate fi o idee de reclama, pentru un ambalaj sau chiar de produs. La urma urmei poate fi despre orice. Numai buna sa fie!

Ce trebuie sa fac?
Daca esti interesat(a) de acest concurs, trimite pe adresa ideaforum2007 @ gmail.com ideile tale alaturi de datele personale (nume, telefon, e-mail, eventual blog) pana in data de 7 iunie, orele 17.00.

Ce castig?
In urma concursului vor fi selectate 5 persoane care vor fi invitate sa participe la cele doua zile ale evenimentului Idea Forum. Castigatorii vor fi invitati de asemenea la cina oficiala a evenimentului, unde vor fi alaturi de invitatii internationali si speakerii evenimentului.

Cine face selectia?
Toate ideile trimise vor trece mai intai printr-un proces de selectie preliminar, asigurat de Bogdana Butnar si Cristian Manafu.

Ideile selectate vor fi postate pe blogul evenimentului si apoi judecate de oameni de media, marketing si advertising.

Cum stiu daca am castigat?
In cazul in care vei fi selectat, vei fi anuntat telefonic pe 8 iunie. In ziua evenimentului, castigatorii vor fi anuntati pe site-ul Idea Forum.

Cerinte
Ideea trimisa trebuie sa inceapa cu What IF / Ce-ar fi daca… si sa nu depaseasca 1.500 de caractere. Pot fi trimise mai multe idei de catre aceeasi persoana.

Ideile pot fi redactate in romana sau engleza.

No comments: