Ce-ar fi daca.. am folosi curiozitatea oamenilor ca instrument de marketing si promovare?
Ce-ar fi daca...o "gasca" de tineri si-ar pasa biletele "de dragoste" intr-un loc public (metrou, de exemplu). Cateva din biletele ar fi "uitate" prin metrou si ar contine mesajul promotional...
Ce-ar fi daca...., intr-un loc public, ar fi o casuta cu o fereastra deschisa... Din casuta se aud zgomote incitante...iar de-asupra ferestrei sa scrie "N-ai curaj sa te uiti". Inauntru mesajul promotional - pentru un produs al carui consumatori au curaj.
Ce-ar fi daca... pe strada, un grup de oameni ar fi stransi in jurul unei masini. Se pare ca a avut loc un accident...dar nu, daca te apropii si te strecori printre oameni, vezi masina intacta pe care toti o admira si careia i se face reclama...
Ce-ar fi daca... pe niste foi A4 prinse pe pereti prin baruri, cluburi, etc ar fi pe fata inceputul unei povesti captivante...si un mesaj: "N-ai curaj sa intorci foaia"...Pe spate - mesajul promotional, pentru oameni care au curajul "sa intoarca foaia" si sa incerce noul produs...
--Marian Vidoe
No comments:
Post a Comment